“Una ascensió a l'alta muntanya és d'entrada un pretext per l'amistat."

01 de novembre 2014

Passejada tardorenca pels camins de la Vall de Boí

I això que et despertes al bell mig de la Vall de Boí, fa un dia humit, amb els núvols enganxats a la muntanya, els colors tardorencs a les fulles i ple de bolets al sotabosc, la decisió es fàcil, farem una caminada de poble en poble pels corriols utilitzats antigament com a comunicació principal, quantes històries hauran passat en aquests camins...ara, essencialment, els fa servir la gent en el seu temps d'oci, un ús ben diferent que permet gaudir de tots els seus encants...



































Quan sigui gran estaria prou bé passar llargues temporades en aquest paradís, el temps dirà, però jo ja vaig practicant amb els artilugis per mantenir la mobilitat :-P


Reportatge Fotogràfic
Track

SaluT i Muntanya!!!


1 comentari:

marietadelullviu ha dit...

HAHAHAHAHAHA :) Jo també m'apunto a passar llargues temporades per la meva estimada Vall. Estic segura que quan siguem grans, els artilugios se'ns quedaran poca cosa, hehehe ;-)