“Una ascensió a l'alta muntanya és d'entrada un pretext per l'amistat."

11 de maig 2009

Cursa de Primavera

Doncs si, m'he estrenat en això de les curses, corro desde fà un temps a mode d'entrenament personal i per mantenir-me mitjanament en forma per progressar bé en el medi muntanyenc, pero mai m'ho havia plantejat com un fi en si mateix, aquesta era la primera vegada que hi anava a una competició organitzada, on el fi era córrer i fer-ho el millor possible vers els altres competidors i un mateix.

La cursa seleccionada va ser la del poble del costat, la de la bonica Altafulla, allí 272 corredors és donaven cita, jo entre ells, quina emoció! La 1ª vegada sempre és especial!

Començava la cursa en un ambient plujós que després és convertiría en un sol radiant, vaig agafar un ritme sostingut, potser un pel per sota de les meves possibilitats pero no volia forçar i que la primera cursa fos un fiasco! I no ho va ser! Vaig arribar bé, sense patir en un circuit que segons els entesos era molt bó i competitiu.

La meva posició la 152 de 272, un temps de 25:42 per aquests 5 km. que em van saber a glòria!
Una samarreta tècnica, l'esmorzar i la satisfacció van ser els premis més que suficients pels 5 euros que vaig pagar per inscriure'm.

"I un dia vaig començar a córrer la meva vida i avui no hi hà ningú que em pari!"

Repetiré l'experiència!

Web i ressenya de la cursa amb totes les estadístiques en pdf.
Fotos oficials de la cursa
Fotos de la meva reportera particular

3 comentaris:

simón ha dit...

Ueeeeeeeeee, ja has entrat a dins el remolí. Ara et començaras a picar amb tu mateix i ja no podras fugir mai de la voràgine de les curses i aquest apassionant món que és l'atletisme.

Potser la muntanya podrà llençar-te una corda per mirar de treure't de l'ull de l'huracà, però ja veurem si te'n surts, MUAHAHAHAHAHA.

Se me'n va una mica, però és veritat que enganxa, això de les curses.

Compte amb tenir massa hobbis, que després no te'ls treus de sobre els "putos enanos de la tierra media de los cojones", hehehe.

Aka ha dit...

Si que està bé si, però la muntanya és insustituible.

A veure si algun dia coincidim en alguna cursa ;)

Marietadelullviu ha dit...

JEJE, va anar molt bé. L'ambient era magnífic i sí, suposo i espero que en faci més si l'hi agrada (que em sembla que sí) Ara toca anarse entrenant per fer de 10KM. ;) JEJE