“Una ascensió a l'alta muntanya és d'entrada un pretext per l'amistat."

27 d’abril 2016

Marxa del Garraf 2014

El 2 de Novembre tocava treballar la resistència de les cames i vam anar a Gavà d'on sortia la clàssica Marxa del Garraf, que aquell any arribava a la seva 20 edició, ens esperava un recorregut de 48 km. i uns 3000 metres de desnivell acumulat que recorre 5 municipis (Gavà, Castelldefels, Sitges, Olivella i Begues) assolint la cota més elevada a Campgràs i Serra de la Guàrdia (525 m) i la més baixa a Garraf, a nivell de mar.

Després de passar una nit més aviat dolenta (mocs i una espècie d' atac asmàtic, d'aquells d'obrir la porta del cotxe mig mort i començar a respirar aire com si anés la vida...que per sort no m'ha tornat a passar!) ens vam reunir els dos trempapics participants, vam recollir els bàrtulos de la prova i som-hi!

La veritat es que em va semblar una prova molt ben parida, ben organitzada, molts corriols, i un en especial de baixada al mar deliciós, just al avituallament de la costa ens vam retrobar amb el compi que s'havia quedat una mica enrere (després sería jo que em quedaría enrere, una lleu lesió a la cama m'estava fent la guitza, i vaig minvar el pas en alguns trams, estava clar que aquell día no estava al 100%...)

Com no podía ser d'una altre manera vam acabar la prova amb una més que digne posició i un somriure a la boca i una birra a la mà, que d'això es tracta sempre.



 Tot el video es interessant, però el minut 2:07 es excepcional:



Resultats
Reportatge Fotogràfic Aka
Reportatge Fotogràfic Organització

SaluT i Muntanya!!! 

1 comentari:

marietadelullviu ha dit...

Oioioiiiiiiiii... foto i vhs alhora, hahahahaha!! ACAPARADORSSSSSSSSSSS

;-P

Sou uns campions!