“Una ascensió a l'alta muntanya és d'entrada un pretext per l'amistat."

19 de juliol 2013

Cartutxos multicolors pel Baix Gaià

Aprofitant les temperatures suaus del mes de Febrer vaig fer un passeig de 25 km. pels voltants del meu poble (Torredembarra), una ruta fantàstica anant de poble en poble per camins envoltats de camps, marges de pedra seca, ametllers florits, garrofers, pantans inútils, vies de tren abandonades, pobles desèrtics i...un munt de cartutxos multicolors escampats pel terreny, porcada que vaig enregistrar amb la càmera fotogràfica i tot seguit vaig enviar a la revista Vèrtex per la seva publicació si així ho consideraven.


Doncs en la revista d'aquest mes surt la meva Foto-Denúncia, aqui sota us la afegeix-ho:

Al camí de la partició (camí pertanyent a la xarxa de camins locals gestionada per l'ajuntament d'Altafulla i el consorci Tarraco Romana) i en concret en el tram que va de la Nou de Gaià a Torredembarra, podem veure, i trepitjar, aquest indigne espectacle de centenars de cartutxos escampats per el terreny.
Malgrat el seu cromatisme, ni són bonics, ni fan bona olor, ni es mengen, ni es descomponen amb facilitat...
Em pregunto, els mateixos caçadors no poden arreplegar amb les seves deixalles?
I si els caçadors no són capaços, l'administració competent no hauria de posar remei? 




Esperem que algú recapaciti i actui...

Reportatge Fotogràfic
Track

SaluT i Muntanya!!!

1 comentari:

marietadelullviu ha dit...

Bons passejos prop de casa es poden fer, sí. I ben cert és que sempre t'acabes trobant aquestes deixalles que tant mal fan a la vista i a l'ànima. Caçar... bé, no dic res, però a sobre deixar tot de "merda" que s'hauria de recollir. MALEDUCATS. Quina vergonya.