“Una ascensió a l'alta muntanya és d'entrada un pretext per l'amistat."

12 de gener 2011

100 Cims, començant per casa

Començo un nou repte muntanyenc, és a nivell personal pero extensiu a tots el companys que de ben segur m'acompanyaran en més d'una ascensió, a qui li engresqui la idea ja sap.

Ah! Pero si no he dit quin repte es! Es el repte dels 100 cims, organitzat per la Feec.

La verita es que hem sembla fenomenal la idea, es una excusa fantàstica per seguir fent el que més m'agrada, pujar cims i descobrir pais.
Els cims es comptabilitzen desde l'any 2006, ja en tinc un fotimer, però encara hem queden bastants, quina il·lusió!!!

El primer cim que he fet pensant en el repte ha estat la Mola (317 m.), de valor simbòlic al ser el més alt del Tarragonés, comarca on vivim la meva parella i jo, tret d'això podem destacar la placidesa viscuda, només un ciclista ens sortí al pas, segurament al ser un dia entre setmana i un cim no gaire atractiu per la plana major excursionista, ajudà al fet.

El poble de Bonastre, inici i final de l'excursió, fou visitat desprès d'endrapar un parell de plats combinats per llepar-se els dits.

Tranquilitat absoluta, si senyor.

Reportatge Fotogràfic




SaluT i Muntanya!

2 comentaris:

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Això del col·leccionisme és una afecció ben estesa, Aka.
Però no dubto que t'ho passaràs bé.

marietadelullviu ha dit...

Un bon passeig d'allò més agradable. Tot un honor assolir aquesta petita i maca cima veïna :D