“Una ascensió a l'alta muntanya és d'entrada un pretext per l'amistat."

28 de setembre 2009

Carenant per Núria

Lo temps ens va fer la guitza l'altre dia, uns nuvolots ben negrots ens van fer cantar retirada abans d' hora, la idea era fer l'Olla de Núria, magnífica excursió aquesta carenant tota la vall i passant per infinitat de pics, un desnivell i una quantitat de quilòmetres considerable que ens havia de servir, apart de com un gaudi més, com una preparació força maca per la Mm.

I de maca l'excursió ho va ser un tros, no té preu carenar muntanyes entre boires, negres núvols i trons amenaçadors..., li dóna un toc inhòspit que a mi personalment em va semblar meravellós i d'allò més aventurer, però el temps mana i un cop arribats al Pic d' Eina vam girar cua m'entres un ruixadet de pedreta, i un xin-xin continu ens remullava tot corrent cap avall, genial sensació aquesta de corre per les alçades i amb pluja...

Algun dia s'acabaran les sensacions tan positives que em provoca la natura? Ho dubto, sóc un animal, una cabra, un boc de muntanya...

Un cop avall vam prendre un resopó m'entres fèiem temps, com ja havíem fet al matí ben d'hora, notava com la gent ens mirava extranyada, tots ells amb vestimenta de pícnic, m'agrada aquesta sensació, m'agrada que em mireu raro, no vull ser com vosaltres, no sóc com vosaltres.

Tot just abans d'agafar el cremallera veiérem com a les alçades lluïa un sol esplendorós, tan era, havíem pres la decisió correcta allà dalt, som un grup molt madur, i cada cop ho som més, sabem els nostres límits i els dels nostres companys, sabem tirar de rauxa i de seny, i som autosuficients.

Som els Trempapics!

PD: Una salutació especial pel Joan, que en la seva primera excursió amb la colla va rendir a un nivell magnífic i segons em va semblar s'ho va passar genial, espero que sigui la primera de moltes company.



Reportatge Fotogràfic Aka
Reportatge Fotogràfic de Secà

SaluT i Muntanya!!!

4 comentaris:

lluís ha dit...

Abans considerava el mal temps a muntanya sempre com una cosa negativa, però com tú també comentes, actualment crec que li dóna un altre caràcter i veure el joc dels núvols i boires és tot un espectacle. Això sí, no m'en refio mai del mal temps, sobretot si sóc dalt d'una carena. Crec que vàreu fer bé de baixar.

Xiruquero-kumbaià ha dit...

Ben fet nois!
Ep, jo ho veig a l'inrevés: si de cas es pot perdre el temps a la Mm (si això vol dir el que crec que vol dir), per a preparar-se per fer l'olla de Núria. Qüestió de gustos.
Amunt i crits!

de secà ha dit...

Excel·lent sortida amb nou ingredient, doncs tot i ja portar unes quantes sortides junts, mai m'havia mullat tant amb vosaltres. Tard o d'hora havia de passar. Personalment, a mi els trons, quan estàs literalment dins els núvols, no m'agraden massa; ja ho ser, sóc un cagueta.... que hi farem.

Marietadelullviu ha dit...

Un bon muntanyer ha de saber entendre la muntanya. Quan no hi ha bon temps s'ha d'estar a l'aguait!!! Per les fotos ja veig que el dia es va presentar, emocionant? Jeje i vosaltres gaudint com isards!!! Una forta abraçada!!